Działania rekrutacyjne mające na celu zmniejszenie absencji i spóźnień pracowników na stanowiskach niższego szczebla
Przedsiębiorstwo XYZ zajmuje się produkcją akcesoriów wyposażenia wnętrz. Firma posiada salony zlokalizowane na terenie całej Polski.
2015-12-21, 09:29

Przedsiębiorstwo nawiązało stałą współpracę z firmą Smart MBC Sp. z.o.o. i która trwa już od 2 lat. Zarząd przedsiębiorstwa zorganizował spotkanie, podczas którego poruszył problem, jakim są częste spóźnienia i absencje pracowników już zatrudnionych. Częste nieobecności  pracowników powodują zastój w firmie. Pracownicy nie trzymający się grafiku zmian w przedsiębiorstwie XYZ utrudniają funkcjonowanie firmy, co w dłuższej perspektywie czasu może prowadzić do dużych strat finansowych.

Ponieważ Klient nie chce zwalniać pracowników, zwrócił się z prośbą o rozwiązanie problemu do firmy Smart MBC.

Cele:

- ograniczenie spóźnień pracowników

- zmniejszenie nieobecności

- zadowolenie Klienta

Zastosowane rozwiązania:

Smart MBC Sp. z.o.o podjęła działania mające na celu ograniczenie absencji pracowników. W porozumieniu z zarządem firmy XYZ ustalono system premiowy dla pracowników. W ciągu miesiąca pracownicy zbierają punkty, które uzależnione są od efektów ich pracy oraz od ich obecności w pracy, która została podana w grafiku. Pracownicy, którzy będą mieli powyżej 90% obecności w pracy oraz nie więcej niż jedno spóźnienie w ciągu miesiąca mogą otrzymać jeden z benefitów:

- zniżka na produkty salonu w wysokości od 5 do 10%

- bilety do kina

- dodatek do premii

- kupony rabatowe do restauracji

Rezultaty:

- zmniejszenie ilości spóźnień pracowników

- zadowolenie Klienta

- ograniczenie strat wynikających z przestoju Firmy XYZ

- większa motywacja do pracy pracowników



KONTAKT / AUTOR
Marta Bober
PR Manager
Smart MBC
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.