Jak wyróżnić się spośród innych kandydatów – nowe technologie w rekrutacji na stanowiska marketingowe
O tym, czy kandydat zdobędzie wymarzoną prace nie zawsze decydują twarde umiejętności i doświadczenie.
2016-02-23, 10:00

W niektórych branżach ogłoszeń jest sporo, ale są też takie, w których jest ich zdecydowanie mniej i w związku z tym na jeden wolny wakat przypada wielu chętnych. Kandydaci, z którymi się spotykamy często zadają nam pytanie: „Co zrobić, by rekruter ich zauważył i zaprosił na rozmowę?”. Nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania, ale z pewnością szanse kandydata rosną jeśli jego dokumenty aplikacyjne są przygotowane we właściwy sposób. Dla osób, które myślą o pracy w marketingu kluczowe może okazać się również wykorzystanie nowych technologii i przygotowanie kreatywnego, elektronicznego CV.

Cele:

  • wyróżnienie się spośród innych kandydatów
  • zwrócenie uwagi rekrutera
  • zwiększenie swoich szans w procesie rekrutacji
  • zaprezentowanie swojego portfolio

Zastosowane rozwiązanie:

Rozwiązanie, które rekomendujemy osobom ubiegającym się o pracę w strukturach marketingowych jest stworzenie Smart CV, czyli elektronicznego dokumentu aplikacyjnego. Kandydat może samodzielnie wybrać najbardziej interesujący szablon i dowolnie go modyfikować. Jest to bardzo kreatywne i innowacyjne rozwiązanie, które z pewnością zwraca na siebie uwagę odbiorców - w tym przypadku przyszłego pracodawcy czy rekrutera. Smart CV wyróżnia się swoją formą, ponieważ pozwala na pełną personalizację. Oprócz standardowych informacji, a zatem doświadczenia czy wykształcenia, kandydat ma możliwość przedstawienia próbek i przykładów swoich tekstów, zdjęć, wykonanych projektów czy kompletnych prac, mogących być podstawą do oceny jego umiejętności, zdolności do pracy na danym stanowisku lub wykonania danego zadania.

Efekt:

  • zwiększenie szans na zatrudnienie
  • uzyskanie przewagi nad pozostałymi kandydatami dzięki wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi HR
  • zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną
  • wykazanie się kreatywnością



KONTAKT / AUTOR
Marta Bober
PR Manager
Smart MBC
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.