Co zrobić, kiedy zbyt często zmieniają się pracownicy w firmie?
Firma Smart MBC stanęła przed wyzwaniem znalezienia odpowiedniego rozwiązania w sytuacji nadmiernej rotacji pracowników. Problem ten dotknął jedną z firm o profilu produkcyjno-usługowym, mającą kilkadziesiąt punktów na terenie całej Polski. W efekcie firma borykała się z trudnościami wynikającymi z nadzorowaniem wielu otwartych procesów rekrutacyjnych.
2015-10-13, 09:14

Cele:

- standaryzacja procesu rekrutacji
- praca według harmonogramu, zgodna z wyznaczonym priorytetem
- automatyzacja procesu zlecania nowych rekrutacji poprzez zewnętrzną platformę

Zastosowane rozwiązanie:

Po rozmowie z klientem i dokonaniu analizy jego potrzeb, postanowiliśmy wprowadzić standardy obsługi projektów poprzez zlecanie nowych zatrudnień osób z każdego z oddziałów przy pomocy zewnętrznej platformy. Zawierała ona informacje mówiące o zapotrzebowaniu na kandydatów o profilach odpowiadających konkretnemu stanowisku pracy. Dodatkowo platforma pozwoliła przyporządkować status, priorytet i czas realizacji, znacznie ułatwiając przy tym zarządzanie procesem rekrutacyjnym. W konsekwencji wszystkie projekty były realizowane według znanej zarówno nam, jak i klientowi formuły.

Osiągnięte cele:

- skrócenie czasu poszukiwań dopasowanych pracowników
- tworzenie cotygodniowych zestawień z pracownikami
- systematyzacja pracy
- monitorowanie na bieżąco efektów pracy przed wszystkie działy

 

KONTAKT / AUTOR
Marta Bober
PR Manager
Smart MBC
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.